Frakt, levering + retur

Vi tilbyr for tiden gratis retur og bytte til hele Norge!

Det er enkelt å returnere varer med vår returportal. Følg denne lenken for å registrere din retur. Tilbakebetalingen din vil bli behandlet så snart vi mottar produktet tilbake i "ny" tilstand.

Vær oppmerksom på at vi ikke aksepterer retur eller tilbyr refusjoner på mat, drikke eller personlige produkter.

Det er kun returnerte produkter som blir refundert. Dersom du betalte frakt da du bestilte blir ikke dette beløpet refundert. 

Leveringsmåte

Kassen viser hvilke leveringsalternativer og hvilke leveringstider som tilbys for din spesielle bestilling, disse varierer avhengig av vekt, størrelse og hvor du bor. Velg ønsket leveringsmåte og sørg for at kontaktinformasjonen og adressen din er korrekt før du godtar ordren. Informasjonen du oppgir kan ikke endres når bestillingen er fullført.

For tiden tilbyr vi levering med disse leverandørene, dine nøyaktige alternativer vil variere avhengig av størrelse, vekt og plassering av bestillingen:

  • Bring
  • PostNord
  • Helthjem

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett i henhold til gjeldende lovgivning. Angreretten er gyldig i 14 dager fra dagen du mottok varen din, eller mottok den siste varen i en ordre der varene leveres separat. Med noen få unntak har du rett til å åpne emballasjen og prøve/undersøke produktet du har kjøpt, men bare i den grad det er nødvendig for å bestemme produktets egenskaper og funksjon. Angreretten gjelder stort sett alt på nettsiden vår, unntatt blomster og planter, parfymeflasker, kosmetikk, maling, badetøy eller undertøy, hvis forseglingen er brutt. Imidlertid er de fleste av våre badetøy og undertøy ikke forseglet. Angreretten gjelder heller ikke spesialtilpassede produkter, dvs. varer som er produsert etter kundens unike ønsker.

Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten, må du gi oss en tydelig beskjed innen 14 dager. Dersom fristen går ut på en lørdag, søndag eller helligdag, forlenges den til påfølgende ukedag. Du har deretter 14 dager på deg til å returnere bestillingen. For å benytte deg av angreretten på den enkleste måten, følg instruksjoner som finnes i leveringen din. Mangler du returseddel/returetikett ta kontakt med kundeservice hei@snyggelig.no

Pass på å returnere den ubrukte varen i original emballasje med alle etiketter intakt. Hvis original embalasje er ubrukelig, er det mulig å pakke den inn i en tilsvarende emballasje. Sørg for å pakke den inn godt slik at produktet er beskyttet under transport. Vi anbefaller at du lagrer returkvitteringen til du har fått beskjed om at returen din er behandlet, da dette er bevis på innlevert retur.

Når du returnerer en vare innen fristen, behøver du ikke å informere oss om at du vil benytte deg av angreretten. Hvis du vil gi oss beskjed om dette, finnes det et standard skjema på Forbrukerrådets nettside ( www.forbrukerradet.no) som du kan bruke eller fyll ut angreskjemaet nedenfor og send det til oss. Du er ikke forpliktet til å ta kontakt med oss, og heller ikke å oppgi årsaken hvorfor du ønsker å benytte deg av angreretten. Om du velger å gi oss beskjed, må du være tydelig på at du ønsker å benytte deg av angreretten og da anbefaler vi at du oppgir kundenummer, ordrenummer og annen relevant informasjon for å unngå feil og forsinkelser. Hvis du kontakter oss via e-post, vil du motta en bekreftelse på at e-posten din er mottatt innen kort tid. Vær oppmerksom på at det ikke teller med at du benytter deg av angreretten hvis du bare lar være å samle inn leveransen din, uten å gi oss en klar melding om dette. Leveringen din sendes automatisk tilbake til oss etter en tid, men du vil da bli belastet en avgift for uavhentet pakke på 199 NOK.

Angreskjema

Fyll ut og returner dette skjemaet dersom du ønskjer å gå fra avtalen. Utfylt skjema sender du til:
Snyggelig AS

Heggelibakken 30

0375 Oslo

e-postadresse: hei@snyggelig.no

Jeg/vi gir med dette melding om at jeg/vi ønskjer å gå fra avtalen om kjøp av følgende varer:

Varen ble mottatt den (dato):

Forbrukerens/forbrukernes navn:

Forbrukerens/forbrukernes adresse:

Dato:

Forbrukerens/forbrukernes underskrift (dersom papirskjema benyttes)

Returrett

Du har 28 dagers returrett når du handler hos oss. Med noen få unntak har du rett til å åpne emballasjen og prøve/undersøke produktet du har kjøpt, men bare i den grad det er nødvendig for å bestemme produktets egenskaper og funksjon. Returretten gjelder stort sett alt på nettsiden vår, bortsett fra blomster og planter, forseglede lyd- eller videoopptak, forseglede dataprogrammer, personlig tilpasset varer, parfymeflasker, kosmetikk, maling, badetøy eller undertøy, hvis forseglingen / forseglingen er brutt. Returretten gjelder heller ikke spesialtilpassede produkter, dvs. varer som er produsert etter kundens unike ønsker.

Returrett er gyldig i 28 dager fra den dagen vi sendte ut bestillingen. Vi ber deg returnere den ubrukte varen med alle etikettene intakte i originalemballasjen. Hvis emballasjen er ubrukelig, er det mulig å pakke inn i en annen tilsvarende emballasje. Sørg for å pakke godt slik at produktet er beskyttet under transport. Vi anbefaller at du lagrer returkvitteringen innen du har fått beskjed om at returen din er behandlet, da dette er bevis på innlevert retur.

Tilbakebetaling skjer så snart vi har mottatt returen og behandlet den, normalt tar dette ca. 2-3 uker fra datoen du sendte returen. Hvis din håndtering av produktet har medført en reduksjon i verdien eller ved manglende eller ødelagt original emballasje kan det gjøres fradrag for avskrivninger, fradraget vurderes fra sak til sak. Tilbakebetalingen gjøres via samme betalingsmåte du brukte da du bestilte. Ved tilbakebetaling via bankkort tar det noen ekstra dager før du ser pengene på kontoen din på grunn av bankens behandlingstid.

Uavhentede pakker

Man blir belastet en avgift på 199 NOK for forsendelser som ikke blir hentet innen bestemt tid. Avgiften tilsvarer faktiske kostnadener for frakt, retur og håndtering.

Bytterett

Hvis du har bestilt mindre varer mot konto- eller fakturabetaling, kan du enkelt bytte till en annen størrelse - helt gratis - hvis produktet ikke passet og ønsket størrelse er på lager. Ta kontakt med kundeservice hei@snyggellig.no

Tilbakebetaling

Hvis du har hevet kjøpet på grunn av forsinket levering skjer tilbakebetaling innen 14 dager. Tilbakebetaling ved retur eller reklamasjon skjer så snart vi har mottatt varen og behandlet returen/reklamasjonen. Tilbakebetaling gjøres via samme betalingsmåte som ble brukt da bestillingen ble gjort. Ved kortkjøp, gjøres tilbakebetalingen til det samme betalingkortet som pengene ble trukket fra. Vær imidlertid oppmerksom på at det tar noen ekstra dager før du ser disse på kontoen din på grunn av bankens behandlingstid.

×